Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сулима Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Соколова О. Є. Теоретичні основи організації та розвитку мультимодальних перевезень в Україні [Електронний ресурс] / О. Є. Соколова, Т. А. Акімова, Л. О. Сулима // Економічний простір. - 2014. - № 83. - С. 91-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2014_83_11
| 2. |
Омельченко О. Д. Моделі оцінки ефективності видів транспорту [Електронний ресурс] / О. Д. Омельченко, Л. О. Сулима, О. Є. Соколова // Наукоємні технології. - 2018. - № 4. - С. 550-556. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2018_4_25 Застосовано класичні види моделей до оцінки ефективності видів транспорту на середні та далекі відстані, а саме авіаційного та залізничного, в сучасних умовах функціонування авіатранспортної системи. Оцінку ефективності цих видів транспорту було виконано з точки зору пасажира, тому було враховано такі критерії ефективності: час у поїздці, вартість поїздки, а також те, як пасажир оцінює вартість години, що він проведе у цій поїздці. Порівняно подорож пасажира типовою лоу-кост авіакомпанією та європотягом, оскільки вартості квитків та час у подорожі зараз на цих видах перевезень близькі за своїми значеннями та є доступними для пасажирів. Детально розглянуто моделі оцінки використання залізничного та авіаційного видів транспорту, а саме розроблено класифікацію моделей вибору пасажиром виду транспорту. Виконано розрахунок за такими моделями: триальтернативна модель Фраймана; триальтернативна модель Фраймана з урахуванням оцінки пасажиром доцільності поїздки; трьохальтернативна модель, заснована на нормальній апроксимації. Застосовано саме триальтернативні моделі, оскільки існує суттєвий недолік двоальтернативних моделей - невелике число факторів, що враховуються. Ще більш точні триальтернативні моделі, що засновані на нормальній апроксимації. Виконано перевірку цих моделей з метою поєднання класичних та сучасних підходів у дослідженні оцінки ефективності видів транспорту в умовах функціонування сучасної транспортної системи. Зіставлення показує, що результати, засновані на трьох порівнюваних моделях близькі. Автомобільний транспорт в даній роботі було вирішено вважати підвізним на даний тип відстаней (середні й далекі). Автомобільний вид транспорту не порівнювався з залізничним та авіаційним, оскільки авторами він вважається не ефективним на ці відстані, що збігається з думкою інших учених. Напрямками подальших досліджень має бути дослідження конкретних переваг авіаційних лоу-кост перевезень та перевезень європотягом на середні та далекі відстані у зв'язку зі збільшенням пасажиропотоку у напрямку Європейських країн після введення безвізового режиму з Європейським Союзом.
| 3. |
Сулима Л. О. Перспективи розвитку авіаційних перевезень в Україні [Електронний ресурс] / Л. О. Сулима, О. Є. Соколова, О. М. Матійчик // Наукоємні технології. - 2015. - № 4. - С. 338-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2015_4_12
| 4. |
Сулима Л. О. Розвиток аеропорту "Київ (Жуляни)" шляхом оновлення виробничої інфраструктури [Електронний ресурс] / Л. О. Сулима, Т. А. Акімова // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2012. - № 4(дод.). - С. 31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2012_4(dod
|
|
|